Lite duktig

Jupp. Jag skulle börja färga håret ikväll men gubben ville vara med mig så jag får ta och göra de imorgon innan vi far till stan istället. Så jag gjorde bara naglarna nu. Äntligen! Dom har sett förtääskiga ut länge nu. Skönt att de vart gjort och jag vart till och med riktigt nöjd den här gången! :P
Märkte att mitt OPI top coat är på sista värsen nu.. huhu :( så jag måste införskaffa ett nytt lack! Redan slut?? sinnes va jag har målat naglarna sen vi flyttade? :P höhö

Bilder kommer nog upp imorgon om Camilla vill vara snäll och ta en vettig bild med sin braiga kamera. Jag försökte med min mobil men de vart inte alls bra. Den kameran s-u-g-e-r om man inte är ute en solig dag! Naglarna vart iaf målade i en svart fransk manikyr med en rosa tunn rand just under och sen målade jag litet mönster på två av naglarna på varje hand och satte dit en liten rosa rhinestone ^^

Som sagt bild kommer, förhoppningsvis redan imorgon!
(psst Camilla påminn mig om de!)

Kommentarer
Postat av: Pia

Smaken är som baken, delad i två. ;)

2010-04-26 @ 00:33:44
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0