Dörrfan gick sönder..

Smått sliten efter helgen. De försvann en Mintuflaska den här gången. Men gott vare! ;P Dagen började med lite matshopping med Älski och lilleman på Coop. Sen tog vi tjejer en runda på bolaget och tog efter det vårat pick å pack och drog till Hortans lägenhet som jag hade kapat över helgen :P haha.

Jag började med Lindas naglar och Camilla fick fixa mat ^^ Pizza från Parkens = bäst! :) Jättekul att Linda ville testa på något nytt som jag inte har testat på någon förut :) Hon ville ha rosa tippar och eftersom jag inte har någon fin rosa gele så fick vi göra dom i glitter :)

Jag har köpt hem 45 nya glitterburkar till mig själv, så hon hade en aningen svårt att välja färg hehe hade väl 4-5 olika rosa nyanser iaf :) Den lilla samlingen kommer jag nog ha riktigt kul med :) Någon som är sugen?
Efter maten fick jag ta mig an de två naglarna som Camilla hett av på sin högerhand, och även fila ner alla naglarna till en bra längd då dom har vuxit sjukt mycket sen jag gjorde dom ;)

Högst upp på hortans inköpslista måste ju nästan vara ett duschdrapperi! Det var sjukt jobbigt att duscha utan ett iaf! :P Men de gick ju efter lite vatten överallt. Jag står fortfarande fast vid att det går utmärkt att dricka medans man duschar ;P haha.

Kvällen slutade med en massa dans till shakira och en tripp över till Teg där Mintun tog slut efter nåågra shottar ;P Taxi hem efter det för 206:- och väl framme vid dörren så har hela låset sluta fungera..!!! Vi stog där i en säkert en halvtimme och försökte få upp dörrfan! men ikket. Camilla ringde till sin pappa som fick komma och hämta oss.  Dagen efter fick Hortan och Älski ta tag i det där och vi funderade på att krossa ett fönster istället för att ringa en låssmed som skulle gå på 1800:- (jävla söndagar) Men till sist efter lite om och men + en del verktyg så fick vi upp bakongdörren och kunde laga låset från insidan. pjuu!

Hortan: Här har du nyckeln.. he inte av den.. !
Jag: Vafan ska ja he av nyckeln för?
Han sa ju iaf aldrig att jag inte fick he sönder heela låset i dörren! :P Oops..

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig kväll, gumman =)

2010-08-23 @ 15:37:44
URL: http://peridotlinda.blogspot.com
Postat av: Sanna

Haha, näe det e väl lika bra att sabba hela dörren istället för nyckeln!? :P



Jasså ni var i stan och partajade, jag var ju ut i lördags men i kanske aldrig var på krogen?



Ja vad ska jag slå till med för naglar da? Har du zebratippar? :D :D :D HAHA

2010-08-24 @ 00:05:39
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0