Hjärtattack

Jag sa åt Hampus att vi skulle gå å fika, så han satte sig på en stol i köket. Jag hinner bara gå fram och öppna kylskåpet, ta fram tre grejer och vända mig om så ser jag att han har ställt sig upp på bordet. På en sekund hinner han ta tag i lampan och svingar den mot mig. Jag står för långt bort för att bli träffad av lampan men Hampus räknade nog inte med returen han fick i ansiktet!

Två snabba steg bakåt å så håller han på att tippa rakt bakåt fran köksbordet. Tur att man har reflexer som en katt ibland. Fyfan va rädd jag vart! De kan ja lova att lilleman också blev! Så nu har han en liten krigsskada under ena ögat där lampan hittade av :( Jag är nästan fortfarande skakig efter dedär... usch! Tur att jag hann fånga honom iaf.
 

Mammas busstjärna nr.1


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuud va läskigt! Jag ser inte fram emot alla busiga upptåg som man har framför sig

2010-08-13 @ 20:15:29
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0