Bio - Farsan

Så sjukt rolig film. Alla i biosalongen höll på att skratta ihjäl sig
mest hela tiden tror jag ^^ Eftersom jag av nån anledning inte
gillade Jalla Jalla speceillt mycket så hade jag inte så höga förhoppningar
på den här filmen heller.. men den var jätterolig och inte alls lika
dålig som ja trodde att den skulle vara :P

Jag känner att jag tycker så om många filmer nu.. :P
Men efter att ha börjat året med Avatar och Sherlock Holmes
så trodde jag inte att resten av årets filmen skulle hålla måtten.

Helhärlig kväll har vi haft iaf. Mamma kommer hit å va barnvakt så
vi slapp dra lillen till henne osv. Skönt att för en gång skull få gå på
bio och sen fara direkt hem :) Nästan som att vara i sthlm haha

Nu ska vi hoppa isäng.. ska försöka frisera Räkan lite imorron..
Jag gillar inte när hon ser ut som ett lejon! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0