Fick ju en bakelse också..

Å så kommer Älskling hem med en bakelse å jag är surare än fan idag.
Kul, jag känner mig verkligen som den ultimata flickvännen.. :S

Blir en vit helg nu igen eftersom Älski jobbar hela helgen. Inte så spännande inte. Pappa och farmor kommer inte till Tavelsjö den här helgen heller.. ännu en grej som inte gick som planerat. Jag har gott om vin här hemma iaf så de lär bli ett glas eller 8 ikväll. Ska fundera ut vad vi ska äta till middag nu och traska över till affären och köpa lite grejer, typ ägg så jag kan baka när jag känner för det. Sen får helt enkelt myshelgen börja för jag är redan less på att vara sur nu.

Kommentarer
Postat av: LenaMarii

Dreggel dreggel dreggel dreggel

2010-02-26 @ 18:05:07
URL: http://lenamarii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmm den såg god ut!

2010-02-26 @ 18:15:01
Postat av: linda

Jag skulle ha kommit på ett glas vin, eller åtta ;P

2010-02-26 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0