Inget kan nog muntra upp mig just nu.

Just nu är alltid åt helvete! Jävlar va sur jag är och det är inte svårt att lista ut på vem. Som vanligt ska hon vara snäll och ställa upp för att sen just innan få nåt senil-anfall å komma med det vanliga "Det har jag aldrig sagt!" Jag skulle ha ett möte idag på Jula ang jobbpraktik, när allting sket sig och "hon" fuckade upp mina planer som vanligt! Så mötet var bara att ringa och avboka eftersom jag måste vara hemma med sjuklingen Hampus. :(

Nu ringde dom upp och sa att de va inte lönt att boka om det där mötet för dom valde att gå vidare med nån annan eftersom de behövde folk fort.. mhmm.. "de behövde folk fort" låter ganska mycket som att jag just sumpade chansen till ett jobb.. Jävligt tur att denne funtade jävla idiot inte läser min blogg för hon skulle garanterat kännas sig jävligt hatad just nu med all rätt!!!!

Jag är inte glad!

Älskling komme hem med en bakelse åt mig och hittade mina nya skor från Nelly i ett paket på bron och inte ens de hjälpte mig att bli glad igen.. :( AAAAAAAH! 

%#")!%¤?")%#!"=%"#=&)""!¤&&%¤#!#####!!!! 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit! hjälper inte ett par skor så är du ju riktigt förbannad, men det fattar jag. I dessa tider när det inte ens finns jobb så e det inte kul att sumpa den chansen

2010-02-26 @ 20:41:38
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Cicci

fan va surt :(

2010-02-27 @ 12:07:42
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0