Oj så seg

Vaknade med jätteont i huvet och började blöda näsblod.
Bra start på dagen..? Nej jag vill inte må kasst idag så jag
hoppade upp ändå och slet på mig ytterkläderna och gick ut med vovven
på skoterleden. Hon tyckte de va kul att få springa lös där å kolla på barnen
som åkte skidor lite längre bort ^^

I tråkiga Bjurholm händer det inte så mycket för en liten vovve,
så de är mycket nytt här nu ^^

Ikväll blire bio igen, va ju ett tag sen nu.
Älskling hade fixat biljetter till förhandsvisningen av den svenska
filmen Farsan
. Tyvärr har vi inga biljetter över den här gången men
kanske nästa gång? :)


Kommentarer
Postat av: E - min kamp

Kikar in och önskar dig en trevlig dag :)

2010-02-10 @ 13:55:41
URL: http://onereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0