Filmkväll en Lördag..?

Shit va seg kväll.. Men jag fick iaf lite godis ^^
först halvsåg vi på Ace Ventura - Den galopperande detektiven
rider igen
Mitt i de vart det en tripp till affären.
Sen skulle såklart mamma bestämma vad som visades på tv och vi fick
lida igenom en hel timme av Robinson.. varför skulle jag vilja sitta å se
på nå svältande nötter på en öde ö?
Nu fastnade vi för Rush Hour 2 istället för att fortsätta på D H.

Inte alls deppad för att jag inte fick dra på krogen ikväll.. nej nej..
*piip piip piiiiip*
Men nästa helg blir det sthlm ♥

Kommentarer
Postat av: linda

Vad händer i sthlm? :)

Hoppas du mår lite bättre idag.

2010-01-24 @ 11:28:12
URL: http://soulbride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0