fix å trix hemma

Vi hade tänkt oss in till stan men de vart såklart inget av.
Tråkigt! Istället kommer vi typ vara hemma å städa å pyssla på.
Inte alls de lättaste när Hampus är hemma och drar fram allt man plockar bort,
om å om å om igen.. Gubben får inte ha sin låda med skruv för sig själv iaf.

Jag har dammsugat lite och plockat bort alla hampus saker, vilket känns som ett
oändlighetsgöra. Undra vad man ska hitta på nu då.. ? Städa köket är så tråkigt.
De är jättekallt där uppe så där orkar jag inte börja nu.
Kanske få bossa runt gubben så han sätter upp lite shit på väggarna?
Känns kanske lite drygt när vi ändå snart ska måla om allt.. (hoppas jag)


Bild från inflyttningen, panelen är vit nu iaf. men allt gult ska bort!

Orka sätta igång och spackla nu när Hampus är här?

ÅÅH så mycket att göra så lite tid!
Sinnes va drygt! Å här sitter jag.. fiint..

Back to work.. bye

Kommentarer
Postat av: lillasyzter

coolt rum!

2010-01-25 @ 11:35:48
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0