Fullpackad helg!

Imorron ska jag på ett möte kl 9, efter de så möter jag upp Camilla
på stan å så tar vi bussen till Isku spa på Umedalen!
Vi ska träna, simma, sola, basta å helt enkelt bara ha en mysig dag!
Sen slutar gubben kl 14 och kommer och hämtar upp oss, så vi far
hem hit till Rödåsel käkar middag, glor på film och pysslar med naglar
osv som ska va perfekt tills ihelgen ^^ Undra om vi ska hinna färga håret också
när vi lix är på G? :)


Jag, Camilla och Cicci på All Starz

På Lördag ska vi leka med Hampus så att Gubben får lite saker gjort här hemma.
Sen drar vi in till stan (på nåt sätt.. nån som ska in till stan då?) far till Camilla  och
gör oss iordning för kvällen. Sen blir det fest med partypinglan Cicci såklart! ;)
Troligen en runda på krogen å sen måste jag vara hemma innan 11 på söndag för
Gubben jobbar.. kuuul jag gillar verkligen att vara ensam hemma med Hampus bakis! :P

Så vad gör ni ihelgen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0