Möhippa

Less på allt jävla drama hela tiden..
Less på att ständigt bli förkyld (smittad av Hampus)
Less på att inte få saker gjort..
Less på fan allt snart..

Ja må vara jävligt less men jag hade en sjukt trevlig kväll med tjejerna igår!
Magdalena ska gifta sig i Februari och igår hade vi möhippa!
Den innehöll inga strippande killar eller sprit.. nej nej, vi hade en trevlig
lunch på Eurasia, kidnappade henne i bilen och for till iksu spa och tränade,
simmade, låg å palta oss i en av de varma källorna och bastade!
Väl hemma hos Katti igen så hade vi en väldigt god middag förberädd och efter
det vart de film och mys! :)

Helt underbart härlig dag!
Magda vart väldigt nöjd och var som vi andra helt slut då vi väl fick gå å lägga oss..
Jag decka hos Katti vid 00.30 och vaknade när hon redan hade farit till skolan :P

Ikväll har jag legat på soffan och gottat mig med en Ben & Jerrys
Ni vet väl att man får äta sånt om man är sjuk? ^^


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag som typ aldrig är sjuk! Är ba att förbereda sig på alla världens sjukdomar sen då :P



Kul med möhippa! Hoppas jag också få fara på nån kulig fest snart :P



Sen kan du förresten fråga Hampus varför han alltid ger Johan en kram och inte mej när han ska fara hem? :( Jag som leker med honom mest! :P

2010-01-06 @ 03:00:15
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0