Gelénaglar

Vill ni göra naglar så passa på nu innan jag gör slutprovet. Jag tar 350:- för en fransk förlängning nu innan jag är färdig med kursen. Fråga om det är några andra priser du vill veta (tex. förstärkning, för dig som redan har långa naglar eller enfärgade osv), skriv antingen här eller maila mig ([email protected]). Kan inte du komma till Rödåsel eller Tavelsjö så kommer jag in till Umeå eller hem till dig!

OBS! Vill ni ha en färg på naglarna så måste jag beställa det 2 dagar innan.



Kommentarer
Postat av: linda

Typiskt att man inte får ha långa naglar inom vården.

2010-07-12 @ 08:47:29
URL: http://peridotlinda.blogspot.com
Postat av: Maria

Har du gjort slutprovet? I så fall GRATTIS - jag tar för givet att du klarade det. :) I varje fall är jag intresserad av gelenaglar, kanske med turkosa eller lila glittriga nageltoppar. Tycker det ser snyggt ut. Jag finns i Umeå, men om det passar dig bättre kan jag köra ut till Tavelsjö någon kväll. Om du erbjudandet fortfarande står öppet alltså. :)

Hälsningar

Maria

2010-09-07 @ 11:17:20
Postat av: shayan

Fin blogg :)

2012-01-27 @ 09:24:30
URL: http://shayangharib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0