Måste införskaffa lite grejer.

Shopping på fredag? Egentligen inte men jag måste. Har ingenting att ha på mig till Sara och Tomas bröllop på lördag, sen måste jag ha den där rackarns verktygslådan då jag nästa vecka kommer fara runt en del och göra naglar. Grejerna kommer ju att gå sönder om jag ska dra omkring dem i en påse! :/ Sen är jag i stort behov av en bok som jag kan skriva in alla bokningar i, kan ju vara bra att ha koll på när kunderna bokar in tider, speciellt är man ska vara lite här och där.

Får se om de blir att göra mammas tånaglar ikväll, å annars måste jag ändå göra mina egna. Imorgon blir det också naglar :) Som jag har sagt tidigare, boka in en tid nu om ni vill ha naglar för sen efter slutprovet så kommer jag att nästan dubbla priserna som jag har nu. (prislistan finns längre ner i bloggen) Vi kan hålla till i Rödåsel, Tavelsjö eller hemma hos er själva. Ni väljer helt själva tid och plats :)

Nä nu måste jag skicka iväg nå mail och sen leka mer med lillemannen :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har inte lust att komma in på tisdag eller torsdag kväll och göra naglar åt en tjej jag jobbar för?

2010-07-21 @ 17:23:46
URL: http://fjuff.blogg.se/
Postat av: Madde

Nån av dagarna? vad som passar dig.

2010-07-21 @ 18:22:44
URL: http://fjuff.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag börjar klockan 17.00 så från och med då och framåt går hur bra som helst ;P

2010-07-21 @ 18:27:21
URL: http://fjuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0