Ingen bio ikväll

Nope de vart ingen bio ikväll som planerat. Eller det var tydligen inte så planerat. ? äsch skit samma. Vi skulle iaf gå på förhandsvisningen av "I min vildaste fantasi" Så det var bara ett par gratisbiljetter som försvann där. Skulle ha varit kul att göra nånting annat än att sitta hemma men vi får nöja oss med filmmys här i soffan istället. Trots allt är ju soffan här hemma en miljon gånger skönare än stolarna på filmstaden :P suck..



Aja de komemr fler tillfällen!

Dock är det en film som jag aldrig skulle betala för att gå och se på bio.
Så lite synd äre det väl att vi missar den.

 


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hehe det måste ha blivit lite småtungt för ögonlocken efter ett tag?! ;D

2010-06-14 @ 15:00:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag har så små ögon så jag har en tendens att få trötta ögon i tunga fransar efter ett tag :/ inte bra!

2010-06-14 @ 23:25:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0