Tidig morgon.

Uppe med tuppen. Hampus väckte mig vid 5 tiden, vilket egentligen är sovmorgon om man jämför när han brukar börja leva om :P Nu har vi iaf ätit frukost och det var superkul att mata vovven med flingor! :P Igår var han jätterädd för hunden men när han insåg att hon skulle stanna här så gick det över ganska snabbt. Tur de! :)

Och tur man har ett stort vardagsrum som man kan kasta boll i! ^^ Superkul!

Nu ska jag nog snart ta å hoppa in i duschen och göra mig klar för att gå ut å leka. Sen blir det att fara till Tavelsjö, hämta ut ett paket och hämta upp Filippa å sen mot stan! :) Vi har nästan ingen mat alls hemma vilket jag tycker är skiitdrygt! Man vill ju ha lite att välja på inte måsta ta det som finns.

Hur många är bakis idag?
Inte jag för ovanlighetens skull ^^

Kommentarer
Postat av: cicci

jo fast de flesta har jag lagt ut under modellbilder :P

2010-06-13 @ 20:08:03
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Postat av: cicci

festade till 5 tiden kanske :P

2010-06-13 @ 20:13:13
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0