Jag känner mig överkörd

Vart inte riktigt en sån bra morgon som jag hade hoppats på. Jag ligger för det mesta på mage när jag sover och idag vakna jag av att hampus hade ställt sig upp i sängen (våran säng) kastat iväg tutten som han av nån anledning alltid gör när han blir sur, å så tappa han balansen och föll bakåt å skalla mig i bakhuvet.. Fan de va ba pippifåglarna som fattades runt huvet. Har sådär lagomt ont i huvet nu och har inte tagit mig ur sängen fören vid 11. Jag som skulle kliva upp tidigt idag.. crap. Det blir aldrig som man har tänkt sig det när man har barn..

Ska försöka gå ut å skotta lite snö idag.Älskling ska ha tag på två dörrar som ligger på baksidan översnöade! jäkla tur att hans två bröder va här i Tisdags och skulle skotta fram skotern och dra den in till garaget.. Annars hade jag fått skotta livet ur mig! haha

Nej vem bju på frukost? 

Kommentarer
Postat av: LenaMarii

Oooh vad skönt :S Not

2010-03-11 @ 12:28:18
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0