Mys

Jag som trodde att gubben va nere i källaren å "lekte" som vanligt men ikket. Han var i köket och gjorde mysfika och te :] Sen hann jag  bara gå på toa så hade han dukat fram allt i vardagsrummet och satt på ett avsnitt av Smallville. Nu blire bara att hoppa isäng, möte imorgon så jag ska åka in till stan med Älski och sen gå på stan en sväng med Camilla som Äntligen har kommit hem! he va då på tiden! haha
Ska se till att få med mig allt som jag ska ha med mig imorgon, massor med paket som ska postas vilket är jättekul!

Nattinatt på er ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: HAhah jag har faktiskt också tänkt på det... hur gör hon om hon ska sätta sig ned vid ett bord i den klänningen.. det går ju inte:P Men det är ju det som gör henne så speciell, de vi bara kan tänka oss i fantasin gör hon till verklighet:P

2010-03-23 @ 23:45:36
URL: http://linnealujak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0