Planering pågår - Walk in closet

Jag håller på att planera bygget för min walk in closet som jag tror kommer bli enorm. Om älskling ska ha sitt efterlängtade drömgarage så ska väl rackarns jag få mina drömmars garderob också? ;) Jag har funderat mycket på Stolmen-serien från ikea, har hittat en bild på den i svart vilket jag absolut vill ha isf! Men jag vet inte om den finns med på hemsidan? aja de finns ju färg annars!


Så de ultimata just nu skulle vara stolmen-serien från ikea i svart, den går att bygga ihop på typ en miljon olika sätt. Så precis hur kombinationerna blir så ja klura på sen när jag vet hur stort rum jag har och röra mig på höhö. Bakom dessa ska det vara svarta och rosa väggar, på golvet blir det en svart heltäckningsmatta (man vill ju inte frysa om fötterna). En skovägg, en grym sminkplats och en skön fåtölj som Älskling kan sitta å lata sig i medans jag blir klar ;) haha


Nåt sånt kanske ^^


Sjukt snygg bar som även finns i rosa

Ska man kanske satsa på en bar där inne också? Det kommer ändå vara mitt favoritrum i hela huset så varför inte? :P Det tar ju ändå ett bra tag att sminka sig å välja kläder å allt innan man har tid att springa ner två våningar för att blanda en drink? :) Fast de är nog mest för att jag tycker att just den här baren är så jävla snygg så jag måste ha en nånstans i huset..


Musik lampa från ikea kommer nog få sitta runt min spegel i sminkhörnan. Har inte riktigt funderat ut vad jag vill ha för form av sminkbord än så länge men de tåls att fundera på. Några förslag? :)

Galet vad jag längtar tills vi börjar göra tredje våningen på huset! Det är då jag ska förhandla mig till storleken på rummet moahahaha ;P Ni vet ju att ju större ju bättre..
Sådär det är mina idéer för tillfället men det lär hinna ändras och ny inspiration sätter sina spår i mitt huvud. Det är ett bra tag kvar tills bygget påbörjas.. suck


Kommentarer
Postat av: linda

Åh! En sån där lampramp vill jag ha, det är så jäkla snyggt! Eller vänta, 2 vill jag ha, en på var sida spegeln :)

2010-03-10 @ 21:11:27
URL: http://peridotlinda.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh, avis är jag! I want one too! :(

2010-03-12 @ 14:58:29
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: Felicia (svar)

Var ifrån kommer fåtöljen??

2012-01-15 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0