Shopping

Oj vad vi är trötta nu! Jag tror att mamma har deckat på soffan..? Vi for först till Strömpilen och snurrade runt på H&M, Din sko och MQ. Det vart inga skor den här gången men ett armband från MQ och en supersöt kofta å en kjol till mig på H&M. Mamma passade på att köpa en hel hög med kläder åt Älski också eftersom han har fyllt år (i Feb, bättre sent än aldrig) Så han fick sig typ 4 T-shirtar, en skjorta och kallingar ;) Inte dummt de inte.
Mamma hittade sig lite nya saker också, bland annat en jacka.

Nä nu orkar jag inte sitta här och svammla på, nu ska nog jag också decka i soffan..

Kommentarer
Postat av: LenaMarii

Alltid kul att "soppa" ;P

Du får visa vad du köpte sen! :)

2010-03-19 @ 20:30:19
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0