Duktiga jag!

Efter jobbet vart det middag och efter det vart det mer jobb. Med Cloey såklart. Eller vi hade vissa datorproblem här hemma.. suck. Sinnessjukt less på den här datorn kan jag lova, inte för att det var något "fel" på den nu egentligen men den hade ju inget skrivprogram. Så varje gång jag ska skicka iväg paket så måste jag starta bärbara datorn och skriva ut alla papper från den samtidigt som jag kollar alla adresser, namn och nr hit å dit på vanliga datorn.

Ni kan ju tänka er hur det ser ut när man inte har ett speciellt stort databord. Bärbara datorn framför skärmen på vanliga och vika upp å ner skärmen på bärbara varje gång man ska kolla vad man ska skriva. Haha så löjligt dummt. Jag har bett Älski en miljon gånger att fixa nåt bra skrivprogram på den vanliga datorn men han har helt enkelt inte tid med mina små skitproblem så jag fick fasen ta å göra allt själv!

Så nu har jag fixat ett bra skrivprogram som verkar funka som det ska och sen installera ja skrivaren på den här datorn också! ^^ Yeay me!

Sen till dagens enda Minus: Lilleman har fått 39.7 i feber igen :( *grinar* Stackars liten håller ju på att brinna upp :( Så de blir nog inget jobb för mig imorgon inte. Hemma i soffan igen och se på Playhouse Disney heela dagen. :/ Som om jag inte har fått nog av dom programen, har sett Alla avsnitt av allt typ hundra gånger redan. Kan ingen ringa till dom och säga åt dom att göra fler avsnitt?! :P

Nä nattinatt, jag är helt slut!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men nej stackars Hampus som e sjuk igen :( Längtar ikket tills Millie ska hamna i den där svängen :/ Börjar fundera över tvutbudet när vi ska flytta till huset, man kanske ska skippa den där kanalen da, haha

2010-05-10 @ 22:49:23
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Joakim

Tjabba snygging! Bra blogg du har

2010-05-10 @ 22:55:54
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0