Oj så Trött!

Åkte in med Älski idag till stan, hoppade av på Haga och gick in till stan. Hade liite dötid att ta kål på så jag svängde förbi abetslivsresurs och snacka med min handläggare där. Traska vidare till jobbet och började lite tidigare än jag skulle. Men då fick jag en extra lång lunch också ;) Så jag/vi lyckades klämma in ett möte med Hillevi, lunchmöte på TC dessutom. Riktigt nice! Är så sjukt taggad på våra "små" planer.

Efter jobbet så vare bara att ta bussen hem, springa in och byta skor och springa iväg till bygdegården för att hämta lilleman. Hem å få i han nå mat och sen laga mat åt oss. En sån här fullpackad dag har inte jag haft på vääääääääääligt länge.. om jag ens har haft någon?

Somnade nog före lilleman efter vi läst en pixibok. Sov till kl 22 och nu har jag hunnit duscha och ska ba hänga tvätten och gå å dö i sängen igen! Ny dag imorgon, fler möten och sen jobb. Full rulle!

Nattinatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0