Vars tog dagen vägen?

Visst jag tog sovmorgon för att imorgon börjar jag jobba. Så sista sköna dagen i sängen idag. Skulle gentligen ha börjat igår men dom ringde och sa att de skulle passa bättre imorgon så så blev det. Har nog sovit lite för mycket idag. Har en sån där dryg huvudvärk, en sån där som bara finns där och får en att känna sig lat och som att man inte gjort ett piss på hela dagen.. vilket är sant. usch. Ogillar verkligen sånna här dagar. Inte en vettig grej har jag gjort på hela dagen och nu har ja hämtat lilleman och börjat med hans middag.

Tur att leksaker kan uppehålla honom en liitet tag iaf.. eeeh okej. Grannens hund gick just förbi mitt köks fönster på våran gård. Utan ägare.. men jag fick han att gå hem till sin gård iaf.

Vad ska man göra ikväll då medans Älski jobbar å jobbar? TråkTisdag igen.. blää Han jobbar till kl 8 som vanligt.. poop.

Hitt på nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0