Nu är det bara vänta och se då?

Jag ogillar verkligen sånna här grejer i livet, ni vet när allt går åt skogen och ingenting blir rätt. Jag kan inte ens sova, jag ha saknat ihjäl mig efter lilleman och nu när han ha varit här i några timmar så är jag redan less..? Jag har noll tålamod, ingen som helst ork och vill helst av allt bara ge med mig i allt han säger. Tur att jag har en förståeende sambo som kan ta tag i tjatfasonerna när hon märker att jag ger upp :/

Jag har sovit mellan 1-2 timmar/natt i över två veckor nu. Jag orkar inte hur länge som helst. Spelar ingen roll att jag somnar kl 6 på morgonen - kliver upp vid 07.30 håller igång heeela dagen - Jag kan ändå inte somna när jag väl går och lägger mig. Jag är så trött att jag mår dåligt och kan ändå inte sova.. Vars är det normalt?

Så nu har piller och tablett-hatande Kinn gått å köpt sånt ändå för att jag ska kunna sova inatt.. Såå.. hoppas att jag somnar inatt och vaknar imorgon!

Nattinatt. (Förhoppningsvis)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur går det med sömnen?! Blev det nåt bättre med pillerna? Tar man sömntabletter så bli man väl så jäkla seeeeg hela dagen. Jag står fortfarande fast vid mitt sömntips, ett glas rött, ett riktigt tungt vin. Med risk för att bli alko! ;)



Hoppas det e bättre....jag tänkte komma och hälsa på innan helgen och prova lite leopardleggings :)

2010-11-26 @ 21:17:02
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0