Tjejkväll



Igår var en toppenkväll! Malin fick leka taxichaufför och var snäll och  hämtade upp mig samt två andra tjejer innan vi for hem till henne och började förfesta med goda drinkar, shottar, chips, dipp, oliver, ölkorv, festaost, morötter, gurka och Singstar! Love it!

"Räcker det om man visslar i rätt ton?" haha

Galliano, blåbärssoppa och grädde!


Malin skickade mig ut i köket för att fixa shottarna.. Mitt ögonmått va lite ur balans tror jag :P oops. Sen fick vi lift av Hortan till Schlagerklubben. Lite väl tidigt men vi hade sjukt kul inne på Karaokebaren innan stället blev packat ^^ Galen kväll. Träffade sötCicci också.

Sjukt kul kväll tjejer! Det här gör vi om snart!

Tror jag mår oförskämt bra idag. Men jag vill gärna ha bakismat snart innan jag hungrar ihjäl :P


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh god, tur jag inte hängde men för jag pallar väl inte shottar ens! Dessutom e Galliano min nr 1 favvo så jag hade väl inte tackat nej, haha. Men det var nåt nytt med blåbärssoppa?! Jag brukar ju blanda med kaffe

2010-11-22 @ 17:26:03
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Linda/Knottis

Jag brukar ha Likör43 istället för Galliano när jag gör de shotarna :) Och flytande grädde, så att det är lättare att dricka. Gott är det! :D

2010-12-09 @ 17:06:00
URL: http://knottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0