Upp å sen ner igen..

Går det lite upp så går det mer ner.
Saknar min lileman, längtar till helgen.
Har för mycket att göra så jag orkar inte.

Varför ska allt hända på en gång för? Såfort man ser ljuset efter all skit
så händer det alltid nånting annat. Hur kan det finnas så störda personer i världen.
En tripp till psyket är det som gäller för vissa. Det finns inte ord för hur arg jag är.

En sak som jag ska ta itu med är iaf att få hem mer gele så jag kan
göra naglar! Men nu ska jag nog gå å lägga mig i badet å lugna ner mig!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja men det är så skönt med nyklippt hår :D SItter o tar på det stup i kvarten, haha!



Och sötis, hur är det? :/

2010-11-18 @ 15:15:25
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0