Bjurholm

Nu har jag smällt i mig nästan en hel halv Bjurholms pizza! Jag sitter här vid datorn och nördar mig medans Hampus käkar upp sin godispåse och kör bil på Morfar och pappa som försöker se på fotboll :P Känner mig en aningen proppad nu och är lite för lat i nuläget för en promenad med Räkan. Hon är iaf nöjd att jag är hemma. Var sjukt längesedan vi va här en hel kväll sist. Fy oss.. :(

Räkan är min hjälte btw. När vi satt och åt så vare en skitstor spindel på Hampus stol.. *ryser* Den va typ såhär stor -->        <--- mellan öga! bläää Men Räkan tugga iaf ihjäl den! ♥ För er som aldrig träffat Räkan är det min hund :P

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, en bitsk liten en =)

2010-09-04 @ 07:29:09
URL: http://peridotlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0