Jula släng dig i väggen!

Jag har varit på jakt efter en bra väska som jag får plats med alla mina nagelgrejer i och funderade på en ful verktygslåda från Jula för 299:- bara för att ha något nu och slippa packa allt i en stor Coop papperspåse :/


Jula 299:-

Nu hittade jag några andra skönheter som jag mycket hellre tackar JA till! Fast prislappen va lite väl dryg.. ca 1500:- går en sån väska på.. Man får väl se det som en investering? ;) GE MIG!




Läcker rosa Zebra. Självklart fanns den inte i lager nu.. :(
Men jag väntar gärna ^^


Ljusrosa.. lite för ljus för min smak men
den krossar ju ändå Jula-lådan med hästlängder!



Men se på fasen! Dom hade ju en mörkare rosa också! ^^ 
Pink Snakeskin mönster på den ;) 
 
Nu är ju bara frågan vilken man ska välja?
Vilken tycker du?



Uppdatering:
Kollade upp frakten och den var ungefär lika dryg som hela väskan.
Så slutnotan hade väl hamnat på just under 3000:-
Crap..!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hade ju lätt tagit den zebra-randiga;), men tusan att den kosta en mindre förmögenhet :/

2010-09-01 @ 15:24:32
Postat av: Ronny

lite dyrt, men jävligt fin!

2010-09-01 @ 15:35:19
Postat av: Wysteriia

Fan vilka snygga!! Fan att det var så dyrt :(

2010-09-01 @ 19:21:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sanna

ZEEEEBBBRRAAAAA! No question about it

2010-09-02 @ 20:33:21
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Maria

Snygga, snygga, men ack så dyra. Budgetlösning: Köp Julas fula-men-praktiska och klä den med snyggt tjockare självklistrande papper. Dekorplast, självhäftande? Jag köpte nån rulle på Panduro för några år sen, hittade nu på nätet ett zebrarandigt: http://www.mellmine.se/shop/catalog/index.php/cPath/115. En tanke bara... :)

2010-09-07 @ 11:31:45
Postat av: Agnes

Jag älskar den Rosa Zebra väskan såå snygg! Men vad kan man köpa en sådan? Tacksam för svar! :)

2011-11-19 @ 17:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0