Mot stan igen

För er som inte har hängt med nånting så kan jag berätta att jag kommer flytta in till stan igen. Snabba ryck vart det då inflyttningen på nya lägenheten är den 1/10. Jag vill inte ha tusen frågor ang hur allt blir med Hampus eller hur det egentligen är mellan mig och Ronny. Vi har kommit överens om det här tillsammans och anser att det blir bäst såhär. Självklart vet vi inte vad som händer i framtiden eftersom vi fortfarande Älskar varandra.

Nya lägenheten ligger på Ö Ersboda, är på nästan 109 kvm i ett fint rött trähus som är indelad i två lägenheter. Lekparken just på sidan av huset var ett stort pluss i kanten och att hela lägenheten nyligen fått nya tapeter i Alla rum, nya köksluckor, kyl, frys och spis. Samt att det var tvättstuga inne i lägenheten! 

Nu ska ju då inte jag och Hampus ha en sån här stor lägenhet själva utan kommer att bo med Bästaste Camilla och hennes lilla fluff-vovve Ayla! Kommer bli typ hur bra som helst. Eller åt minstonde så bra som det Kan bli! Vi är taggade.



Någon som taggar inflyttningsfest? :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wiiiiiieeeee! Låter ju hur bra som helst. När blir inflyttningsfesten? :D

2010-09-24 @ 21:10:06
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Hoppas det går bra att flytta <3



Men då blir den ju jättedyr med frakten sen också ;D haha! Men jag måste helt klart köpa en ny fil!

2010-09-24 @ 21:13:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0