Så fel man kan ha.

Igår trodde jag att de var så kasst som det kunde bli. Idag var vi och kollade på en lägenhet, mitt i allt konstigt så känndes det väl så bra som det kunde göra..? Nu ikväll vart det mer kasst än någonsin. Jag känner mig totalt värdelös. Inte värd ett piss med andra ord.

Jag hatar att känna såhär. Upp och ner med allt hela tiden. Ena sekunden kan man för en stund få hjärnan att tänka på annat och andra är det tillbaka till helvetesläget igen. Som en käftsmäll kommer att kasst tillbaka + lite till..




Kommentarer
Postat av: Wysteriia

men usch söta du :( Jag hoppas det känns bättre snart <3

2010-09-21 @ 19:46:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0