Ställa upp för någon eller bara umgås?

Att ställa upp för någon har tydligen väldigt olika betydelse för en del. Jag tycker att ska man ställa upp för någon så gör man det då personen behöver det.. inte bara när man själv känner för det. De är en fin linje mellan att ställa upp och att helt enkelt bara umgås. 

När vi for in till akuten med Hampus i fredag så hade vi inte riktigt i huvet att han kanske skulle bli inlaggd och hade då Räkan (hunden) i bilen. Vilket vart Lite fel då vi fick veta att vi skulle stanna där hela natten. Speciellt när det vart en natt till och pappa var i övik och fira farmor och när en viss person som man verkligen trodde kunde ställa upp sket totalt i det. Stort Tack till både Lena och Camilla som fick ta hand om Räkan ihelgen, jag uppskattar det verkligen ♥


Nu är jag sjukt nöjd över att Hampus ville ha välling innan han gick å la sig! :]

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men stackarn, härligt o läsa att han börjar bli bättre iaf :)



Trist med vänner som inte ställer upp när man verkligen behöver det :( Varit med om en vän som inte "orkade köra bil" förut när jag hade opererats ganska akut. Skapligt ledsen man blev. Slutade med att en kompis åkte till Mora från norrköping för att skjutsa mig..DET är vänskap det!

2010-09-27 @ 14:44:00
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Haval B Aziz

Hallå där ! :), hur är det läget med dig idag då?,Laters kram

2010-09-28 @ 13:24:37
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Men fy..snäppet värre :(

2010-09-29 @ 15:49:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0