Bjuris

Nu sitter vi i Bjurholm igen, jag å lilleman. Eller igen å igen, de va typ tusen år sedan vi var här sist. Fy på oss, ändring på det! Jag ska ta å bädda rent på madrassen så Hampus kan hoppa isäng efter han och morfar har sett klart på bilar filmen. När palten är nattad så ska jag ta tag i räkans päls. Hon ser ut som.. ja jag vet inte.. hon ser inte ut som en hund längre om vi säger så. Snarare ett litet hårigt monster. Ska försöka få en bra bild på eländet haha.

Nä full fart. Imorgon kommer gubben och hämtar oss här så vi kan fara hem och grilla :]
Vad händer annars i helgen?

Kommentarer
Postat av: cicci

tack sötnos :]

2011-04-20 @ 12:28:33
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0