Rock it


Erbjudande: 49:- på H&M just nu (79:-)

För några dagar sedan så köpte jag Got2b´s nya Dry Shampoo och hårspray. Jag provade torrshampot dagen efter jag hade köpt det och det verkade funka helt okej. Dagen efter skulle jag få besök och insåg att jag hinner inte duscha innan dom kommer så ja skulle ta å testa produkten en gång till. Tar upp flaskan och ska skaka den.. Den va helt TOM! Inte en "droppe" fanns kvar i den! haha Som tur var så fick jag ut en ny eftersom jag hade kvar kvittot på H&M. Hoppas flaska nr två håller lite längre. Har provat den lite idag bara för att se om den är gone imorgon den också! :P

Den luktar jättegott med en fräch doft av citron. och verkar fungera helt okej på mitt hår som blir fett efter en dag. Så förhoppningsvis slipper jag tvätta håret lika ofta nu för de kan knappast vara bra för håret!

Tummen upp får den iaf!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag har två ögonskuggor från dom hemma och dom är väldigt pigmentrika :)

2011-04-22 @ 13:20:25
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Carro

Åh den köpte jag igår! Prövade den imorse, funkade jättebra för mig. Hoppas min håller längre än 1 dag dock :P

2011-05-02 @ 20:23:17
URL: http://carro-artoflosing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0