Jag längtar tillbaka..

..till tiden då man inte hade några bekymmer alls. Då man var som lyckligast och inte visste att livet skulle bli ett levande helvete. Då sommaren kom innan snön hade smält och vi kunde äta ute.



Då största problemet var om hampus skulle tippa av pottan..



..eller om han faktiskt kuna få hela flaskan i halsen?



När man hade inbrottstjuvar i lådorna..



..mysigaste pojakrna i världen..



Smoothies var och varannan kväll.



Då man for till London i några dagar..



..och visste att man var saknad där hemma..



..och saknade dom själv.



Då vi köpte ett wii å största bråket var
om vem som skulle få spela först.



Varför vart allt så allvarligt? Varför stannade vi inte där? Där vi var som gladast.. Om man ändå kunde gå tillbaka i tiden och slippa göra alla fel som man gjorde då och bara kunde nöja sig med att man hade det bra. Riktigt bra.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Men va fint, jag blir ju ledsen :( Vi måste ses snart....om jag e ledig nån jävla gång! Jobbar ju nu så jag har inget liv. Stor kram!

2011-02-28 @ 00:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0