Söndag..?

Måttligt sliten idag. Inte gjort en gnutta nyttigt på hela dagen. Ätit god bakismat och legat på soffan har jag lyckats med iallafall. Efter ett mirakel-tillfrisknande från fredag till Lördag så vart det en skaka rumpan-kväll på krogen ändå. Tror nästan att jag behövde det för att piggna till även om dagen har varit trög idag. Lilleman har fått magsjuka igen och Ronny kommer hit med han imorgon. Saknar han så de gör ont varje gång jag tänker på det (vilket är hela tiden).

Har haft på tok för många "styr upp ditt liv nu för ***" tankar ikväll. Kanske är dags att lyda dom tankarna nångång snart. Mycket som borde göras ligger bara och väntar. Längtar tills bland annat allt pappersarbete är klart och bakom mig. Förstår bara inte varför det ska sitta så långt inne innan jag tar mig för att göra sånna saker? Varför inte få det gjort lixom? Kan ingen bara komma och smälla mig på fingrarna såfort jag gör nåt onödigt?

Hoppas morgondagen piggas upp med några paket på posten. Samt massa rolig lek med lilleman såklart! Han ringde mig idag och sa att han va "mammas lilla stjärna" å så pussa han på telefonen ♥

Vill tacka alla underbara för en superkväll igår!

Kommentarer
Postat av: LenaMarii

Naaw gulleponken :)

2011-01-17 @ 23:11:02
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0