Tavelsjö igen.

Sitter ute i Tavelsjö igen. Hampu är grinig och vill inte äta. Hoppas verkligen att det går över snart. Han sover som en klubbad nu och samma sak gäller mamma, hon ligger på soffan och snarkar. Imorgon far vi nog hem till stan igen. Har en hel del att göra.

Vet att jag inte fyller år fören i Februari men jag har redan fått en del presenter ^^ Jag tror inte att jag och mamma kan gå in på en skobutik utan att köpa ett par skor eller två ;) Speciellt inte på REA!


Din Sko - 599:- (399:- på Rea)


Ögonskugga från H&M 70:-

Har inte speciellt många bruna och gråsilver-färgade skuggor så jag tyckte att den här passa bra. Blir säkert super att ha med sig om man ska bort istället för att ta med en och en färg från Make up Store skuggorna. Återkommer med om den var bra eller inte när jag har testat den.


Kommentarer
Postat av: sanna

Oj skot igen, vilken överraskning! :P Det e ju bra man vet vad Hampus gillar för det e ju inte så svårt att hitta på vad man ska leka med då, det e bara att traska upp på millies rum och hämta ner de bilarna man kan hitta , haha

2011-01-08 @ 11:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0