Rosa Zebra?

Senaste glitternaglarna som jag gjorde förra veckan vart ett par Rosa tippar med Svart handmålat Zebra-mönster. Lagom somrigt ;) Gjorde av Bio Sculpture gelé, förstärkning på egen nagel.



Jag har inte så många bilder att lägga upp nu då många kunder bara ha velat ha en vit fransk förlängning. Men en rolig nyhet är iaf att företaget är nu reggat och heter Nail it! Mycket som pågår nu, ska fixa ny blogg, visitkort, rusta upp nya kontoret som ligger en trappa upp på Rådhusesplanaden 16B (mitt emot Mekka i Umeå), fixa skyltar så det går att hitta dit å ungefär en hundra andra grejer samtidigt som gubben bara är halvledig och lillemans dagis har sommarstängt.



Men det finns alltid tid för naglar! ^^
Ring, maila eller smsa: 0705801454
Har en gammal mail än så länge så ni får nöja er med [email protected]
Svarar jag inte på mobilen så lämna ett medelande så hör jag av mig så fort jag har tid.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja usch det känns som jag kommer behöva ett helt eget rum till att mitt smink o hårfix bara...jikes ;S Lite ångest framkallande. Håller dessutom på att försöka städa bland allt just nu...inte det lättaste!

2011-07-14 @ 19:56:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar sötis :) Kommer komma fler här framöver ;)

2011-07-14 @ 21:53:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Svar: Gör dom inte? Vad trist :(

2011-07-17 @ 21:08:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0