Glad hampus

Har inte orkat skriva speciellt mycket nu på senaste. Men nu är vi iaf hemma efter en helkul helg i Sundsvall. Bilen vart packad till max efter en runda inne på ikea. Tur att vi ska dit snart igen. :P Medans Hampus var på dagis i måndags så passade jag på att skruva ihop allt till hans rum och ställde iordning allt. Så när min lille kille kom hem och öppnade dörren till sitt rum vart han tokglad! :] Ska visa sen vad som inhandlades. Han är iaf sjukt nöjd över sitt rum nu. Pappa hjälpte till och sätta upp taklampan också. Innan hade han en säng, en garderob och en hög med madrasser inne på sitt rum så de var verkligen på tiden att han fick det fint i sitt rum! :)

Glad son, glad mamma :]



Har som vanligt fått jobba på nu på morgonen med fel som alla andra gör hela tiden. Fick ett samtal i mitten av förra veckan då vi bokade in ett möte på Torsdag. Jag skulle sen få ett mail med alla adressuppgifter osv.. Idag kom jag på att de kanske var dax att ta sig en titt på vars jag ska imorgon men jag hittade inget mail. Letar på alla mailadresser jag har, i skräpkorgen och i borttaget,  men ikket. Fick skicka ett mail till min handläggare på ams som ringer upp mig och ger mig nr till personen som hon trodde att jag skulle träffa. ringer upp henne och frågar, självklart har dom skrivit fel på min mail. suck. Kan INGET av allt det jag försöker göra gå rätt? Snart är jag ganska säker på att jag kommer skita i ams å deras jävla bidrag. Om dom ändå  inte kan göra nånting rätt så orkar jag inte hur länge som helst.

Men nu håller vi tummarna för mötet imorgon iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0